fredag 10. juni 2011

Soldansen


Nå må vi alle sette igang med soldansen!
Her regner det som bare søren og imorgen skal vi på sommerfest på Malmøya og da trenger vi sol.

På fjorårets fest hadde vi regnvær.  Men det stoppet på ingen måte hverken innsatsen i konkurransene eller i avdelingen for fest og dans til langt på natt.  

Her er jentene på tur på Skeikampen i mai.

Vi danser zumba (det ser dere vel?) Været var strålende hele helgen :-)


Viser frem mitt første lappeteppe/duk som jeg sydde for 23 år siden.

Kan jo minne om solen som skinner ....så søtt........?
Vi bør vel egentlig ikke å studere detaljene, men duken blir iallefall brukt på utebordet hver påske :-)




Da konkluderer jeg med:

1. Zumbadansing hjelper mot regn, så sett igang.
2. Regn ødelegger ikke festen.
3. Dette var et rimelig rotete innlegg :-)

Men dagen idag blir jo helt super til å sortere stoffene mine på mitt nye arbeidsrom :-) 
Men først skal jeg og naboen på søppelfyllingen. HURRA!


Ha en fin dag,

Klem fra Janse


4 kommentarer:

  1. Å sommarsfester med regn er nå ikke alltid like sjarmerende, men er selskapet godt så går det ,-) Herlig solteppe, har noe lignende i tidlig produksjon som ikke er på nett i dag jeg. Kos deg med nytt rom, ser fram til se. Ha i fin pinse, klem

    SvarSlett
  2. Ååå! Jeg bare er helt gal etter slike flotte temafester, jeg hat hatt og briller til ethvert formål. Værforbehold er feigt ;D
    Du har mange klikk på siden din fordi den er så koselig å kikke innom, jeg er ofte innom og koser meg og ser dine koselige innlegg. Ønsker deg en suuper helg ;))

    SvarSlett
  3. Ja, DANS passar alltid i alla sammanhang!/PJ
    http://mormorquiltar.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Håper dere fikk sol; her har det bøttet ned i hele pinsa, så nå er jeg temmelig lei:O)
    Vi får håpe på bedrin i været.
    Skikkelig gladduk!
    Ha ei fin uke, klem fra meg;)

    SvarSlett