torsdag 14. april 2011

Klukk klukk klukk sier høna på vei til Alnabru

Lykken var stor da Stoff og Stil skulle åpne en avdeling på Alnabru :-) 
Jeg var der på åpningen i februar og har vært der "noen" ganger siden.

Det vidunderlige med Stoff og Stil,  er at de har et stort utvalg av stoffer
samtidig så er de billige :-)

 Even og jeg var innom der igår.  De hadde utstilt en pute som jeg fikk lyst til å lage. 

Mønsteret var gratis på hjemmesiden deres, den finner du her  



Påskepute i blå stol.

 Puten ( 40* 60 cm) ble slengt sammen på en svusj og jeg er nå lykkelig eier av en påskepute :-)


Påskepute liggende på gulvet.


9 kommentarer:

  1. En stilig påskepute du har sydd deg!!
    Ha en fin dag ;)
    ps.takk for kommentar på bloggen min :D

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin:) Må innom Stoff og stil jeg også en dag, men har så mange andre prosjekter som bør gjøres ferdige først:)

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har Stoff&Stil i nærheten.. Jeg må kjøre i 1.5 t Jeg bodde i Danmark før, og da handlet jeg mye i opphavsbutikken, Peters Resthal. Det var tider ;))

    SvarSlett
  4. Helt enig, Stoff&Stil har mye kjekt. Må alltid innom dem på Sørlandsparken når jeg er på hytta.

    God påske med nye påskeputer

    SvarSlett
  5. Gråååådig fin c",)

    SvarSlett
  6. Nå ble jeg veldig imponert. Her var det mye fint. Hønene dine er virkelig fine. Morsomt!

    Jeg også gleder meg over stoff og stil på Alnabru: )

    SvarSlett
  7. Oj, tror jeg må legge inn bestilling(er) når vi kommer så langt som til å begynne med interiør i huset! Imponerende!! God hønepåske. klem fra Alette

    SvarSlett
  8. ...og nå ser jeg at du sier at du ikke har laget den - da er det fint at alle ble imponert ;-))
    ...fremdeles Alette

    SvarSlett
  9. Hei hei. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer. Ja, Stoff og stil er en morsom butikk, kanksj vi har stått i klippekø sammen? Men Alette: jeg har sydd puten selv, hvis du trodde noe annet?

    SvarSlett