fredag 8. april 2011

Galskap satt i system.....




Dette teppet har vært det
vanskligste og letteste
morsomste og kjedeligste
prosjektet jeg noensinne har gjort.

Teppet består av 247 yoyoer
199 i størrelse medium, 48 i størrelse small og 8 mini.





Det vanskeligste med dette prosjektet var å bli ferdig - tålmodigheten min ble satt på prøve.
Letteste var at man kunne ta det med seg overalt - det var fort gjort å lage en yoyo.
Morsomste var å "bade" i farger og forskjellig stoffer.
Kjedeliste var å sy yoyo ene sammen.

Ideen fikk jeg av Fru Karlsen og det er mange av mine venner som har hjulpet til med å enten klippe biter eller legge disse sammen osv.  En Bergens tur for noen år siden husker jeg at hele Ramboklubben var i aksjon med å hjelpe, så det er mange som skal ha sin signatur på dette.

4 kommentarer:

  1. Veldig flott "bildet".. Er faktisk stolt av kreativiteten og for ikke å snakke om tålmodigheten din rundt håndarbeide... Dette er tidkrevende.. Klem fra Hege Linn

    SvarSlett
  2. Knallstilig! Det må krevd en posjon tolmodighet ja! Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  3. Så fint det var. Litt av en tolmodighet du har. Dette må nå være noe som kan inspirere enhver med alle disse fine fargene. :))

    SvarSlett
  4. Så fantastisk flott teppe! Rett og slett lekkert. Så flink og tålmoding du er! Katrine:)

    SvarSlett