mandag 18. april 2011

Hjerteteppe.....

Dette teppet henger egentlig i entréen,
her henger det i epletreet til naboen.
Hjerteteppet gir meg masse energi. 
det er sydd av et kit som jeg kjøpte hos Keepsake




Teppet ble produsert på en helg der Fru Karlsen, Fru Vollen og undertegnede, hadde syhelg.  Disse syhelgene var fantastiske. Vi sydde, spiste og skravlet. Sove hadde vi ikke tid til!
Denne tradisjonen skled ut i sanden,  jeg savner den. Men Fru Karlsen og fru Vollen er jeg kjempeglad i og vi har fremdeles mye kontakt :-)




Og tusen takk til AG og Fru Karlsen for rettelser og inspirasjon :-)


 Ha en fin dag.
Klem klem fra Janse


11 kommentarer:

  1. Veldig fint teppe:-)

    SvarSlett
  2. Lekkert teppe, og det trengs farger for energien ,-) Også rart hvordan tider endres, barn blir større men hvor blir tida av.

    SvarSlett
  3. NYDELIG!!! Men for et arbeid.
    Jeg er så utålmodig at slikt kan jeg bare beundre hos andre:))
    Tusen takk for kommentar hos meg!
    Ha en nydelig kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Dette har jeg vært så heldig å se på veggen, helt nydelig, og riktig, det gir masse energi!! Heldig jeg, som får være din venninne!! Varm klem fra meg som er glad i deg

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert teppe til å få energi av ;)) Virkelig flott .

    SvarSlett
  6. Fantastisk! Skjønner godt at det gir deg energi, blir virkelig glad av det teppet:)God påske til deg og dine, og hilse masse:)

    SvarSlett
  7. Herlig og fargerikt! Det er fasinerende å se på de små variasjonene i hjerteformene. Dette er jo et fint eksempel i fargelære, de ulike fargene gir et svært variert og fasinerende bilde. God påske til deg :)

    SvarSlett
  8. Lekkert teppe i herlige farger - skjønner jo at dette gir energi :-)
    Ønsker deg en riktig god påske

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe du har laget :-) og takk for hyggelig hilsen på bloggen min:-)

    SvarSlett
  10. Råfint som vi sier det her. Aldeles oppmuntrende fargespill, en må bare bli glad. Ha en god påske;o)

    SvarSlett
  11. Helt underbart vackert och färgsprakande!

    SvarSlett