tirsdag 12. april 2011

Venstre hånd er den hånden som har tommelen på høyre side...

Jeg har strikket meg votter :-) 
Knotet meg igjennom mønster,  fargebytte og mange pinner.

Slik skulle de være en høyre og en venstre, men

Slik ble de, finn en feil ;-)

Jepp to venstrevotter, oppdaget det selvfølgelig når jeg hadde festet alle trådene!



Her er vottemodellen kjekkasen M :-)
 

Jeg kjenner ingen som har tommelen på høyre side på begge hendene
så disse er egentlig helt ubrukelig,
men kanksje som ørevarmer til Wilma?


Men jeg putter de heller i glass og ramme




 så kan de henge i arbeidsrommet
 og minne meg på at
kjapt og fort er ikke godt gjort :-)

Hilsen Janse :-)

   


11 kommentarer:

  1. Bare strikk to venstrevotter. Så har du julepresanger. :))

    SvarSlett
  2. Enig med snakkemunn! Kanskje man kan ønske seg til jul...? = ) Fin blogg Janse!
    klem ag

    SvarSlett
  3. Men Snakkemunn : Da får jeg 4 venstrevotter ;-) Men jeg skjønner hva du mener. Den tanken hadde jeg også, men jeg er liksom ferdig med å lage slike votter. Jeg er egentlig ikke så glad i å lage samme tingen flere ganger. Men nå henger de på veggen.

    SvarSlett
  4. Ååå en trasig tabbe dette da ;) Jeg har også et sånt par votter, men de fikk jeg i julegave av datteren min, det året studenten skulle lage alle gavene selv...dog uten dette fine mønsteret ;D
    Litt av en jobb, men er nok fine i glass og ramme ;))

    SvarSlett
  5. Nei fy sören så kjipt. (sier man kjipt fortsatt?)
    Ser ut som om det var mye jobb, men må si meg enig i noen av de andre att du kan jo strikke to höyrevotter. Kanske ikke iår, men da ispirationen flöder.
    Ha en god dag, Janicke :-)
    Klem Åse

    SvarSlett
  6. Hehe,var det det rammen fra IKEA skulle brukes til!! Tror AG og jeg må ønske oss slike til jul altså;) Flott blogg altså,nå har jeg lest alle innleggene og lover å følge deg hele veien!! Klem Gyda

    SvarSlett
  7. Det der er så utgjort... Når man endelig har strikket med fine farger og fantastisk mønster, da går det galt... er det ikke typisk?
    Men fine var de ihvertfall:)
    Morsomt å ha dem i glass og ramme;)

    SvarSlett
  8. Jei Janse... tusen takk for besøk, koselig at du stakk innom. Kaloriinntak er ingen problem, men å holde vekta er supervanskelig. Jeg er relativt slank, men må passe på hver dag hva jeg spiser for ellers er kiloene på rumpe og lår på plass øyeblikkelig...

    Ha en flott påske

    SvarSlett
  9. hehe, godt at det er flere som gjør slike vrier :o) Men du kan jo strikke t votter til så har du plutselig 2 par! De var forresten veldig fine.
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg har lagt meg til som følger her, så jeg kommer tilbake :o)

    God påske
    Merete

    SvarSlett
  10. Nå snakker vi 30. juni!? Kun to tabber i halv-året... Det er jo nesten helt perrfekt det! = )
    Superduper

    SvarSlett